中國模式國情專題手冊

Image

(圖片取自 http://blog.martinoei.com/2012/07/搵審計署審計邊條茂利批本毒書出街/)

http://hk.news.yahoo.com/楊耀忠-不認同吳克儉-154612055.html
“而教學手冊形容內地執政集團是「無私、進步」,楊指公眾可不認同此觀點,但不可否認它(執政集團)獲得支持。"
獲得支持?!係真唔係呀…

“指若學界不用此教學冊是「浪費」,是「自己封閉自己」。"
費已浪,所花費用已落國民教育服務中心及浸大當代中國研究所既袋。
自己封閉自己:冇錯,至少呢本書可以用來對比一下,解釋畀學生聽世界上有此等東西存在。

比較似樣既係呢句:"他舉例說,正如編寫推廣素食的書,當然會講及素食的好處,而不會教導人吃肉。"(http://881903.com/Page/ZH-TW/newsdetail.aspx?ItemId=531595&csid=261_341)

真係要教,就唔該正反兩面都講,淨係講好野,好難怪人叫你做洗腦教育。

發表留言